۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰

علی‌احمدی خبر داد؛

ایمن‌سازی و کنترل تاورکرین‌های محدوده منطقه۱۳

ایمن‌سازی و کنترل تاورکرین‌های محدوده منطقه۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از کنترل و ایمن سازی تاور کرین ساختمان های در حال ساخت به منظور تأمین امنیت شهروندان خبر داد و گفت: تمامی تاورکرین های محدوده دارای گواهی تائیدیه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی‌احمدی گفت: با عنایت به دستورالعمل تشکیل قرارگاه ایمنی کالبدی شهر تهران و انجام برنامه‌های کمیته هماهنگی ایمنی مناطق در بندهای مختلف و در راستای بررسی ایمنی لازم، از پروژه‌های دارای تاورکرین در نواحی چهارگانه توسط اداره hse بازدید به عمل آمد.

به گفته شهردار منطقه ۱۳، در این بازدید، نسبت به بررسی ایمنی و فیزیکی و همچنین مدارک و مستندات گواهینامه‌ها و اعتبارات تجهیزات اقدام شد.

وی با اشاره به فعالیت سه تاورکرین در منطقه ۱۳ اظهار کرد: تاورکرین به دو روش مورد تأیید مراجع ذیصلاح قرار می‌گیرند، نخست تجهیزات آن‌ها و دوم اپراتور که باید تائیدیه‌های لازم را از شهرداری دریافت و شهرداری نسبت به کنترل تائیدیه ها اقدام کند.

علی‌احمدی با بیان اینکه تاییدیه های تاورکرین ها به شکل مداوم صورت می‌گیرد، ادامه داد: در صورت عدم ارائه ایمنی و استحکام تاورکرین و عدم ارائه تاییدیه اپراتور فعالیت تاورکرین مجاز نخواهد بود و در صورت بهره‌برداری از این گونه تاورکرین ها تخلف محسوب شده و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌شود.

کد خبر 5609421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha