۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۹:۲۵

عضو شورای شهر یزد خبر داد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی فرهنگ‌سرای بهمن/بودجه برای آسفالت معابر صدرآباد

پیشرفت ۷۰ درصدی فرهنگ‌سرای بهمن/بودجه برای آسفالت معابر صدرآباد

یزد- عضو شورای شهر یزد از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه فرهنگسرای بهمن در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ابوترابی، صبح دوشنبه در بازدید شهردار و معاونان از پروژه‌های منطقه یک شهرداری، با حضور در فرهنگسرای بهمن اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است و کار احداث، با سرعت بالایی در حال پیشرفت است.

ابوترابی با بیان اینکه این فرهنگسرا در منطقه کمتر برخوردار صدرآباد باعث تحول منطقه می‌شود، افزود: فرهنگسرای بهمن مجموعه اداری ورزشی و فرهنگی به شمار می‌رود و چنین فضایی یکی از نیازهای مهم این منطقه بود.

عضو شورای شهر یزد با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی بیان کرد: کوچه امام حسین (ع) بلوار جمهوری به خیابان تبدیل شده و زیرسازی آن انجام شده ضمن اینکه جوی‌ها ساماندهی شده و خیابان‌ها و معابر برای آسفالت، آماده سازی شده است.

ابوترابی تاکید کرد: با توجه به اینکه وضعیت کوچه‌های صدرآباد مناسب نیست و معابر نیز زیرسازی و آسفالت نشده است، طی مصوباتی، ۶.۵ میلیارد تومان بودجه به آن اختصاص یافت تا حدود ۲۵ هزار مترمربع در ماه آتی در این محله آسفالت انجام شود.

وی یادآور شد: یکی از مواردی که دغدغه شورای ششم است، شرایط نامناسب بلوار صابر یزدی است که زیبنده شهر یزد نیست به همین دلیل اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان برای ساماندهی بلوار در دستور کار قرار گرفت.

ابوترابی اظهار امیدواری کرد با آغاز فعالیت طرح فرهنگسرای بهمن در منطقه صدرآباد، این منطقه رونق چشمگیری داشته باشد.

کد خبر 5610580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha