۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳

کار سابقه‌داران حاشیه‌ساز است؛

واکنش رئیس فدراسیون بسکتبال به درخواستِ برکناری‌اش/ اصلا مهم نیست

واکنش رئیس فدراسیون بسکتبال به درخواستِ برکناری‌اش/ اصلا مهم نیست

رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به برخی درخواست‌های مطرح شده برای تشکیل مجمع فوق‌العاده گفت: موضوع به قدری بی اهمیت است که بدون توجه به آن، پیگیرِ سایر فعالیت‌های فدراسیون هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بسکتبال در حالی همزمان با پیشبرد برنامه های تقویم سالیانه خود در زمینه های مختلف، درگیر آماده سازی تیم ملی برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی است که تشکیل مجمع فوق العاده و مطرح شدن برخی صحبت ها در مورد ریاست فدراسیون، حواشی جدیدی پیرامون وی و فدراسیونش ایجاد کرده است.

جواد داوری در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: موضوع به قدری بی اهمیت است که بدون توجه به آن، پیگیر سایر امور و فعالیت های فدراسیون هستم چون اینها به مراتب مهمتر و تعیین کننده تر هستند.

وی ادامه داد: موضوع مربوط به یکی دو هیات استانی و تعداد خیلی کمی از افرادی می شود که پیشینه متصل به فدراسیون قبلی را دارند و اتفاقا جزو حاشیه دارها هم بوده اند. در واقع در خیلی از حواشی نام آنها مطرح بوده است و حالا هم دنبالِ مسائل دیگر هستند.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: موضوع اما به قدری بی اهمیت است که اصلا به آن توجهی ندارم و دغدغه ای بابت آن پیدا نکرده ایم. بدون توجه به آن دیگر ماموریت ها و به ویژه در رابطه با تیم ملی را دنبال می کنیم.

داوری همچنین در مورد استرالیا و صحبت های مطرح در مورد عدم سفر این تیم به ایران گفت: استرالیایی ها هنوز برای صدور ویزا اقدامی انجام نداده اند. البته که هنوز فرصت باقی است اما فدراسیون ایران هم موضع خود را مشخص می کند. ما میزبان این پنجره هستیم و هر دو دیدار خود را در تهران برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 5614157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha