۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹

در اختتامیه ایپاس ۲۰۲۲؛

غرفه ماد امواج آریا تقدیر شد

غرفه ماد امواج آریا تقدیر شد

نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۲ بعد از چهار روز فعالیت، پنج‌شنبه گذشته به کار خود پایان داد و از غرفه ماد امواج آریا تقدیر شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۲ بعد از چهار روز فعالیت، روز پنج‌شنبه به کار خود پایان داد. در اختتامیه این نمایشگاه غرفه‌های برگزیده تقدیر شدند و شرکت ماد امواج آریا هم به عنوان غرفه برتر در این مراسم تقدیر شد.

نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در شرایطی بعد از دو سال وقفه برگزار شد که در نمایشگاه امسال، بسیاری از شرکت‌های تولیدی اقدام به ارائه محصولات خود در حوزه تجهیزات امنیتی کردند.

شرکت ماد امواج آریا در این ۴ روز از خدمت تولید سفارشی خود رونمایی کرد. در این ۴ روز نزدیک به ۲ هزار نفر از غرفه شرکت بازدید کردند و چندین تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

غرفه ماد امواج آریا تقدیر شد

این شرکت از اوایل دهه ۹۰ در حوزه محصولات دوربین مداربسته فعالیت کرد و توانست ۱۰ نماینده فعال هم در حوزه تجهیزات و لوازم جانبی موبایل داشته باشد. بر همین اساس، در اختتامیه این نمایشگاه هم از شرکت ماد امواج آریا به عنوان غرفه برتر تقدیر شد.

پیش از این مدیرعامل شرکت مادامواج آریا هم در خصوص فعالیت‌های شرکت گفته بود: در تلاش هستیم با خدمت تولید بدون کارخانه سهم برندهای ایرانی را در بازارهای داخلی و حتی خارج از کشور تقویت کنیم و امیدواریم روزی سهم کالاهای خارجی در بخش صنعت کاهش یابد. مساله تولیدسفارشی در نمایشگاه امسال بیشتر مورد توجه قرار گرفته و شرکت تلاش کرده تا برخی خدمات آن را به صورت رایگان به شرکای تجاری خود عرضه کند. این مساله شامل برخی خدمات خاص مثل اشتراک گذاری تجربیات ما در حوزه محتوا و بازاریابی می‌شود.

غرفه ماد امواج آریا تقدیر شد

محمدمهدی عرب شیخ غیبی در این خصوص گفته بود: در این نمایشگاه در نظر داریم دست کم در ۲۰ استان نمایندگی شرکت ماد امواج را ارائه کنیم تا آنها هم بتوانند خدمات خرید سفارشی را ارائه کنند. مزایایی که برای نمایندگان در نظر گرفته ایم این است که در هزینه‌های زیرساختی آنها مثل گسترش محیط فیزیکی کسب و کار یا بحث منابع انسانی حمایت‌هایی را انجام دهیم. خدمت دیگر ماد امواج آریا، ارائه وام به این کسب و کارهاست که بتوانند بخش تأمین محصول خود را به راحتی انجام دهند. امیدوارم در آینده بتوانیم کشورمان را قوی‌تر از امروز ببینیم و ماد امواج آریا بتواند در حوزه فناوری سهم قابل توجهی را در بازار داشته باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5614409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha