۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱

نماینده مردم جهرم در مجلس:

دانشگاه ها در توسعه شهرها نقش کلیدی دارند

دانشگاه ها در توسعه شهرها نقش کلیدی دارند

جهرم - نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش‌عالی، علاوه بر آموزش، پژوهش و تربیت نیروی متخصص و متفکر برای جامعه، نقش کلیدی در شهرها و توسعه آنها ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رضایی بعد از ظهر شنبه در بازدید از امکانات و پروژه‌های در حال احداث دانشگاه جهرم افزود: دانشگاه جهرم با فضاهای مطلوب و استانداردهای آموزشی و زیرساخت‌ها و تجهیزات جدید و به‌روز پژوهشی در زمره یکی از بهترین مراکز آموزش عالی در سطح استان فارس شناخته شده است.

وی افزود: آموزش‌عالی، علاوه بر آموزش، پژوهش و تربیت نیروی متخصص و متفکر برای جامعه، نقش کلیدی در شهرها و توسعه آن ایفا می‌کند، از این رو دانشگاه‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم بر توسعه شهر تأثیر خواهند گذاشت.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای حل نیازهای جامعه و خدمت‌رسانی در سطح شهرستان و منطقه به توان علمی دانشگاه جهرم نیازمندیم. این دانشگاه باید دانشجویان و رشته‌های هدفمند را تعریف و منابع انسانی لازم را به صنایع شهرستان تزریق کنند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در چند روز اخیر شاهد استقلال هیأت امنای دانشگاه جهرم از دانشگاه شیراز بودیم. در صحبتی که با وزیر علوم داشتم مقرر شد به توسعه دانشگاه جهرم توجه شود و اقدامات زیربنایی صورت گیرد.

رضایی کوچی گفت: از خطیبی معاون محترم مالی و اداری وزارت علوم درخواست دارم به وضعیت استخدامی و معیشتی اعضای هیأت علمی و یاوران علمی دانشگاه جهرم نگاه ویژه داشته باشند.
 

کد خبر 5614483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha