۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۹

مدیر کل آموزش وپرورش استان همدان مطرح کرد؛

برگزاری اردوهای تفریحی و تبیینی برای دانش آموزان استان همدان

برگزاری اردوهای تفریحی و تبیینی برای دانش آموزان استان همدان

همدان- مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح اردوهای فراگیر تفریحی دانش آموزی در مدارس استان برای دانش آموزان برگزار می شود.

محمود نقوی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: فضای مدارس برای دانش آموزان بعد از ۲۶ ماه کرونا مهیا شده است و سعی کردیم تمام تجهیزات را بازیابی و بهینه کنیم شاید در برخی موارد توانایی به روز کردن تمام تجهیزات نبوده است ولی تمام سعی در این زمینه انجام شده است.

وی یادآور شد: کمبود معلمان و نیروی انسانی در استان همدان یک مشکل حاد بود که تلاش کردیم مشکل رفع شود البته در برخی موارد نواقصی وجود دارد که در حال پیگیری آن هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش باید فضای رفع هیجانات دانش آموزان را با اقدامات ویژه مهیا کند، افزود: این اقدامات شامل اردوهای درون مدرسه‌ای، اردوهای خارج از مدرسه، نشست‌های دانش آموزان متوسطه و حضور راویان جنگ و جبهه است که تاکنون حضور ۲۰۰ نفر از این راویان در حال پیگیری است.

نقوی مطرح کرد: در نشست‌های که در مدارس برگزار می‌شود باید پاسخ به سوالات دانش آموزان، رفع دغدغه این قشر و والدین پیگیری شود و در این مورد حضور ۵۰۰ نفر از امامان جماعت در مدارس شروع شده است و در برخی موارد از روحانیون طرح هجرت در مدارس استفاده خواهد شد.

کد خبر 5615015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha