۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶

رئیس سازمان بسیج اصناف مطرح کرد؛

بسیج همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت کسب و کار در کشور

بسیج همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت کسب و کار در کشور

بوشهر- رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با تاکید بر بسیج همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت کسب و کار گفت: همراه نشدن بازاریان با فتنه اخیر دشمن را عصبانی کرده چون اهداف آنان ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حسن‌پور صبح چهارشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: جهاد تبیین نیاز امروز جامعه ما است و این طرح در عرصه بازار و اصناف تدوین شده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور خاطر نشان کرد: برای بیش از ۲.۵ میلیون واحد صنفی موضوعات مورد نظر در جهاد تبیین تدوین شده که حضور در کارگاه‌های تولیدی، رفع موانع تولید و کسب و کار می‌توان تکمیل کننده جهاد تبیین باشد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای رفع موانع تولید و کسب و کار اضافه کرد: همراه نشدن بازاریان با فتنه اخیر دشمن را عصبانی کرده چون اهداف آنان ناکام گذاشتند.

حسن‌پور نقش بازار در انقلاب اسلامی و عرصه‌های بعد از پیروزی انقلاب را برشمرد و اظهار داشت: دشمنان در توطئه و فتنه‌های گوناگون تلاش می‌کنند مدیریت بازار در اختیار خود قرار دهند ولی تاکنون ناکام بوده‌اند.

بسیج همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت کسب و کار در کشور

وی ایجاد آرامش در بازار را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بازار نقش مهمی در آرامش جامعه دارد که در این راستا حمایت از اصناف و کسب و کارها مورد توجه ویژه قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج اصناف همراهی بازاریان با انقلاب را ستودنی دانست و بیان کرد: دشمن نتوانست تجارت، اقتصاد و بازار در توطئه اخیر به دام بیاندازد.

وی تاکید کرد: برای حمایت از کسب و کار، اقتصاد و اصناف از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.

کد خبر 5617530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha