۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی خبر داد؛

افزایش ۳ برابری تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی

افزایش ۳ برابری تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از افزایش ۳ برابری تسهیلات اشتغال و تولید از محل تبصره ۱۸ به استان خبر داد و گفت: دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، معاون وزیر و رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی، نماینده مردم طبس، سرایان، فردوس و بشرویه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان از طرح‌های معدنی و صنعتی شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان، بازدید شد.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها مشکلات واحدها مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ از اقدامات حمایتی دولت برای ایجاد اشتغال، تولید، کارآفرینی و حمایت از واحدهای صنعتی و معدنی است.

ذاکریان از اختصاص دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در قانون بودجه ۱۴۰۱ به استان خبر داد و افزود: این تسهیلات نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش داشته است.

وی ادامه داد: واحدهای نیمه تعطیل یا واحدهای صنعتی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند در اولویت دریافت این تسهیلات هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد: از محل بند الف تبصره ۱۸ در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ نیز ۷۷۴ میلیارد تومان تا کنون به استان اختصاص یافته است.

ذاکریان با بیان اینکه تا کنون ۷۱۴ میلیارد تومان از این تسهیلات جذب شده است، بیان کرد: ۵۷ میلیارد تومان نیز از محل سهمیه شناوری ملی برای استان اعتبار گرفته‌ایم.

کد خبر 5618169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha