۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷

سرپرست کانون پرورش فکری اردبیل:

۲ عضو کانون اردبیل در مسابقه نقاشی بلغارستان خوش درخشیدند

۲ عضو کانون اردبیل در مسابقه نقاشی بلغارستان خوش درخشیدند

اردبیل- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: ۲ عضو کانون پرورش فکری اردبیل در بیست‌ و چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» بلغارستان خوش درخشیدند.

ملیحه ملک‌زاده‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تداوم موفقیت‌های اعضای مراکز کانون استان اردبیل در عرصه‌ی بین‌المللی اظهار کرد: دو عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در بیست‌وچهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» کشور بلغارستان توانستند خوش بدرخشند.

وی افزود: با اعلام برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی «النا امید» عضو ۱۴ ساله از مرکز شماره‌ی یک کانون اردبیل و «زهرا عسگری» عضو ۱۲ ساله از مرکز شماره‌ی یک کانون مشگین‌شهر موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه این مسابقه در سال ۲۰۲۲ با موضوع آزاد برگزار شد، ادامه داد: از بین ۳ هزار و ۲۱۷ اثر از ۳۲ کشور، هفت نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری، دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را کسب کردند.

۲ عضو کانون اردبیل در مسابقه نقاشی بلغارستان خوش درخشیدند

ملک‌زاده‌فرد بیان کرد: مربی‌گری و هدایت این دو عضو افتخار آفرین در این دوره از مسابقه را «مهسا صالحی» و «سولماز کاظم‌نژاد» از مربیان باتجربه آفرینش‌های هنری کانون استان اردبیل برعهده داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در بیست‌وچهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» یک دیپلم افتخار به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شد.

کد خبر 5620483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha