۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۹:۱۷

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر خبر داد؛

انفجار لوله های فرسوده گاز در آبدارخانه یک مسجد در اسلامشهر

انفجار لوله های فرسوده گاز در آبدارخانه یک مسجد در اسلامشهر

اسلامشهر- رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر از انفجار لوله های فرسوده گاز در آبدارخانه یک مسجد در این شهر خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه چند خودرو آسیب دیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از انفجار آبدارخانه مسجد «ولیعصر (عج)» ضیا آباد اسلامشهر خبر داد و گفت: این حادثه سحرگاه یکشنبه بر اثر فرسودگی لوله‌های گاز رخ داده و منجر به آتش سوزی شد.

وی اضافه کرد: آتش بلافاصله توسط مأموران آتش نشانی مهار شد، این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت، اما بخشی از آبدارخانه این مسجد در اثر آتش سوزی و انفجار تخریب شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این انفجار سبب ریزش دیوار مجاور خیابان و وارد آمدن آسیب به تعدادی از ماشین‌های پارک شده در محل شد.

یاری گفت: هیچ آسیبی به صحن وارد نشده است.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5625422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      0 0
      سرباز یک فرد عادی است لزومی ندارد با پلیس و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی و... همکاری کند. مجبور کردن سربازان به کشتن مردم درست نیست. اصلا کشتن و بازداشت مردم به خاطر دادن شعار واعتراض به حق مسلم و طبیعی شان برای داشتن یک زندگی با رفاه و آسایش و آزادی درست نیست و کار وقیحانه و غیر انسانی و عرفی و دی