۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷

معاون راه و شهرسازی اردبیل:

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل تا سه سال آینده تکمیل می‌شود

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل تا سه سال آینده تکمیل می‌شود

اردبیل- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مرحوم نجف زاده اردبیل با تامین اعتبار تا سه سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یوسف‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از عملیات اجرایی پروژه احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مرحوم نجف زاده اردبیل از پیشرفت ۱۲ درصدی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مرحوم نجف‌زاده اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این بیمارستان در صورت تامین اعتبار تا سه سال آینده تکمیل می‌شود.

وی افزود: مساحت زمین این بیمارستان حدود ۴۳ هزار متر مربع بود که با توجه به نیت خیر ۴ هزار متر مربع از این مساحت برای ساختمان خدماتی اختصاص داده شده و ۳۹ هزار مترمربع نیز در اختیار ساختمان اصلی بیمارستان قرار گرفته است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در آغاز عملیات اجرایی بیمارستان، این طرح به صورت ۲۵۶ تختخوابی مصوب شده بود که براساس نیاز مردم استان و همچنین پیگیری‌های مسئولان برای خدمات‌دهی بهتر به مردم، این بیمارستان به صورت اسمی به بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی و عملاً طبق استانداردهای روز ۵۲۴ تختخوابی خواهد شد.

یوسف‌زاده با بیان اینکه تا کنون ۸۷۰ میلیارد ریال از محل پیوست و یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال نیز از محل ارزش افزوده برای ساخت این بیمارستان ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: این بیمارستان در ۲ بخش اعصاب و روان دارای ۲ طبقه به مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع و بخش ساختمان اصلی در هشت طبقه اجرا خواهد شد.

وی افزود: مصوب شده برای ساخت و تکمیل این بیمارستان ۲هزار میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۵۶ بانکی ،۳۰۰ سه هزار میلیارد ریال از محل فروش املاک مازاد دانشگاه علوم پزشکی، ۲ هزار میلیارد ریال از محل خود وزارت بهداشت و سه هزار میلیارد ریال نیز در سه سال از طریق پیوست یک قانون بودجه تامین شود.

کد خبر 5628168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha