۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۴۷

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بنیاد شهید از کارهای خلاقانه و نوآورانه فرزندان شاهد حمایت می کند

بنیاد شهید از کارهای خلاقانه و نوآورانه فرزندان شاهد حمایت می کند

ایلام-رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبین شود، گفت: بنیاد شهید از کارهای خلاقانه و نوآورانه فرزندان شاهد و ایثارگر حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در جمع نخبگان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه دیدار با افراد برجسته و شاخص حوزه ایثار و شهادت استان از بر نامه‌های مهم بنیاد بوده است، اظهار داشت: زمانی که انقلاب نیاز به فداکاری داشت شما در میدان بودید و در این راه سلامت خود را فدا کردید.

وی در ادامه گفت: در جامعه ایثارگری افراد و چهره‌های فرهنگی و هنری برجسته و ورزشکار داریم که همه مایه افتخار و مباهات هستند.

معاون رئیس جمهور در ادامه گفت: مسیر انقلاب همچنان نیاز به مجاهدت دارد، درخانواده بزرگ ایثار و شهادت مطالبات فراوانی دارد که باید به این مطالبات پاسخ داده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه عزم این دولت به همراه مجلس برای خدمات رسانی بیشتر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزم است، گفت: در این راستا بنیاد شهید بعنوان پشتیبان و سامان دهنده و خدمت دهی به ایثارگران است.

وی در ادامه خواستار تبیین بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه شد و گفت: برای الگوی سازی نیاز به مرجعیت بخشی داریم.

قاضی زاده هاشمی در با عنوان این مطلب که بنیاد شهید از کارهای خلاقانه و نوآورانه فرزندان شاهد و ایثارگر حمایت می‌کند، اظهار داشت: اعلام آمادگی می‌کنیم با مجموعه‌های اقتصادی بستر را برای اشتغالزایی فرزندان ایثارگران فراهم کنیم.

کد خبر 5628732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha