۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه اعلام کرد؛

جزئیات حمله سپاه به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق

جزئیات حمله سپاه به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه توضیحاتی درباره عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه در واکنش به عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق، گفت: ما مقر گروهک‌های تروریستی در اقلیم شمال عراق را تا عمق ۷۰ تا ۸۰ کیلومتری هدف قرار دادیم.

وی بیان کرد: این گروهک‌ها در اغتشاشات اخیر از جمله آتش‌سوزی‌های بانک‌ها، کشته سازی‌ها و ورود سلاح‌های جنگی به کشور نقش داشتند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه تصریح کرد: بعد از عملیات ربیع تعدادی از مسئولان سیاسی دولت مرکزی و اقلیم شمال عراق به ایران آمدند و جلساتی را با وزیر خارجه برگزار کردند. مسئولان سیاسی دولت مرکزی و اقلیم شمال عراق در این جلسات زمان خواسته بودند تا هر چه سریع‌تر خواسته جمهوری اسلامی ایران را محقق کنند. متأسفانه در این مدتی که فرصت دادیم و حتی بنا به خواسته خودشان تمدید هم شد، اقدام خاصی صورت نگرفت.

سردار اصانلو اظهار داشت: آنان برابر آنچه قول داده بودند عمل نکردند و هیچ مقری از ضد انقلاب و گروه‌های تجزیه طلب در مرز تخلیه نشد. مقرهایی هم که قبلاً در اقلیم شمال عراق هدف قرار داده بودیم، در جاهای دیگر مستقر شدند که آنها را شناسایی کردیم و امروز هدف قرار دادیم.

کد خبر 5631843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • P.m IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 0
      از خداوند متعال پیروزی روز افزون رزمندگان اسلام بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران 🇮🇷✌🏻💪🏻 را خواستاریم