۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۷:۱۰

فرماندار همدان:

هنرستان دیباج همدان با تجهیزات ۵۰ سال پیش فعالیت می کند

هنرستان دیباج همدان با تجهیزات ۵۰ سال پیش فعالیت می کند

همدان- فرماندار همدان با بیان اینکه زیر ساختها با  امکانات مورد نیاز ما همخوانی ندارد، گفت: هنرستان دیباج در همدان با تجهیزات ۵۰ سال پیش فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی محمدی شامگاه سه شنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با بیان اینکه ۲۸ آذر همزمان با سراسر کشور مانور زلزله در مدارس اجرا می‌شود، بر ضرورت آمادگی عمومی و افزایش تاب آوری اشاره کرد.

وی خواستار ورود به بحث فرهنگ سازی در این راستا شد و افزود: شرایط کرونایی آسیب‌های آموزشی ما را مضاعف کرد و در کنار آن، شاهد آسیب‌هایی در فضای مجازی بودیم که مشکلاتی را برای خانواده‌ها و دانش آموزان ایجاد کرد.

فرماندار همدان در این راستا به آسیب‌های موجود و افت تحصیلی دانش آموزان اشاره کره و خواستار ورود کارشناسی و رفع این مشکلات به صورت تخصصی شد.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه متأسفانه زیرساختها با امکانات مورد نیاز ما همخوانی ندارد، گفت: هنرستان دیباج در همدان با تجهیزات ۵۰ سال پیش فعالیت می‌کند.

محمدی با تاکید بر ضرورت به روز شدن فضای آموزشی شهرستان همدان خاطرناشن کرد: برای این موضوع باید تمهیداتی در اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اندیشیده شود.

وی خواستار بهره گیری از توان فارغ التحصیلان دانشگاهی به ویژه در رشته‌های روانشناسی در فضاهای آموزشی شد و گفت: آموزش و پرورش باید بحث مشارکت اجتماعی و ارتقای سطح آن در بین دانش آموزان را در دستور کار قرار دهد.

کد خبر 5633107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha