۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۸:۵۲

از آذر ماه؛

مستمری مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

مستمری مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان از آذر ماه سال جاری خبر داد.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، اظهار کرد: بر اساس لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری (لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۱)، ردیف ۵ این لایحه افزایش حقوق مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به تصویب رسید.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بر اساس لایحه فوق در آبان ماه سال جاری ۳۰ درصد افزایش یافت که این افزایش از آذر ماه برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اجرایی می‌شود.

الهی راد با اشاره به خبر افزایش بند ب تبصره ۱۶ قانونی که مجلس شورای اسلامی برای تسهیل‌گری اشتغال برای جامعه هدف سازمان بهزیستی و کمیته امداد محقق کرد، گفت: با اعتبار و ابلاغیه جدید از سوی بانک مرکزی، سرانه تسهیلات اشتغالزایی برای خدمت‌گیرندگان و کارفرمایانی که از جامعه هدف سازمان برای امر اشتغال در کشور استفاده می‌کنند از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

کد خبر 5633196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha