۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱

کشته‌سازی جدید رسانه های معاند در تبریز

کشته‌سازی جدید رسانه های معاند در تبریز

تبریز- شامگاه بیست و چهارم آبان جوانی به نام علی عراقی بر اثر سقوط از ساختمان در تبریز جان باخت و اکنون رسانه های معاند به دنبال کشته سازی جدید هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با مهر از فوت جوان ۲۲ ساله درشهرک باغمیشه تبریز به دنبال سقوط از طبقه چهارم منزل مسکونی‌اش خبر داد.

وحید شادی نیا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: شامگاه مورخه بیست وچهارم آبان ماه، کارشناسان اورژانس از سقوط جوان ۲۲ ساله‌ای از طبقه چهارم منزلی خبر دادند.

وی افزود: پس از حضور در محل حادثه علیرغم اینکه جوان ۲۲ ساله فاقد علائم حیاتی بود، تحت اقدامات احیا قلبی ریوی، تحویل اتاق احیا مرکز تروما دادند اما متأسفانه اقدامات مؤثر نبود و فوتش تأیید شد.

حالا اما علی عراقی که شامگاه سه‌شنبه فوت کرده است، در اخبار رسانه‌های معاند اعلام می‌شود که وی در تجمعات شامگاه چهارشنبه تبریز کشته شده است.

این پروژه نخ‌نمای کشته‌سازی درحالی اتفاق می‌افتد که این رسانه‌های ضدانقلاب چند روزی است به دنبال فراخوان‌های مختلف برای تجمع و اعتصاب، دروغ‌گویی‌های خود را به اوج رسانده‌اند.

کد خبر 5634167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      شرم کنید از این همه دروغ . واقعیت را ببینید.فقط وجهه ی خودتان را در بین ملت بیشتر از دست می دهید
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      به خاطر اغتشاش گران است کشور رابه هم ریخته اند به زور وتهدید می گویند مغازه هایتان را ببندید اسلحه پول از اسرائیل وامریکاوانگلیس وعربستان گرفته و همچنین عده ای از ایرانیانی که در زمان جنگ فرار کردند حالا می خواهند برگردند پول واسلحه می فرستنذ برای اغتشاش گران واقوام وفامیل های خودشان واز انها می خو
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      اق) بدرک هر که هرچه می خواهد بکند باید با ااغتشاشات بشدت برخورد کرد امنیت از مردم گرفته‌اند وشما هنوز دنبال این حرفهای مزخرف هستید اکنون با اغتشاشان باید با گلوله برخورد کرد وجامعهرا از لوث وجودآنها پاک کرد باید به خانواده هشدار داد که فرزندانشان در اغتشاشات به معنی محاربه است و با گلوله به پاسخ داد
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      7 16
      تبریزیهاباباهوش باشندوگول منافقین رانخورندترک تا این حد سادهواقعا که
    • محمد-تبریزی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      سلام— بعد از دو ماه تلاش همه جوره خارجی باز مردم ایران اسلامی خودشونوقاطی بازیهای خارجی نکردن.این یعنی باهوشی اکثریت ایرانیان.
    • ناشناس IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      خوب کی این خبر ناقص را داده پس باید رد این خبر را زد
    • سرباز IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      چطور بسیجی میمیره میشه شهید ، کودک ۱۴ ساله میمیره میشه مرده سازی ؟ ما از شما بیزاریم