۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹

مدیر تیم بازرسی مشاوران املاک دادگستری اردبیل خبر داد؛

تداوم طرح بازرسی و بازدیدهای تلفیقی از بنگاه‌های ملکی در اردبیل

تداوم طرح بازرسی و بازدیدهای تلفیقی از بنگاه‌های ملکی در اردبیل

اردبیل- مدیر تیم بازرسی و نظارت بر مشاوران املاک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری اردبیل گفت:طرح بازرسی و بازدیدهای تلفیقی از فعالیت اقتصادی بنگاه‌های ملکی در اردبیل ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مینویی ظهر شنبه در بازدید از چند واحد مشاوره املاک در اردبیل اظهار کرد: طرح بازرسی و بازدیدهای تلفیقی و تخصصی از فعالیت اقتصادی بنگاه‌های ملکی به منظور مقابله با جرایم مربوطه در اردبیل ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این بازررسی‌ها با حضور و همکاری نمایندگان مراجع ذیربط انجام می‌شود، افزود: بحث پیش فروش ساختمان از جمله معضلاتی است که حجم قابل توجهی از دعاوی را به خوداختصاص داده است که کارشناسان دستگاه‌های مرتبط به تمام موارد با قاطعیت رسیدگی می‌کنند.

مدیر تیم بازرسی و نظارت بر مشاوران املاک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری اردبیل از برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با جرایم مربوط به املاک در استان خبر داد و بیان کرد: در جریان بازرسی‌ها موارد لازم بر اساس مقررات و قوانین مربوطه به متصدیان تذکر و مهلت لازم برای رفع نواقصات داده شد.

مینویی خاطرنشان کرد: در صورت کشف هرگونه تخلف، از طریق برگه‌های اخطاریه و با تعیین زمان مشخص اقدام و نتیجه نیز ظرف مدت معین به معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری انعکاس خواهد یافت.

وی بر لزوم آگاه سازی مردم در این زمینه تاکید کرد و گفت: شهروندان در مراجعه به مشاورین املاک صلاحیت آنها و داشتن شناسه و کد و پروانه فعالیت شان را مورد بررسی قرار دهند.

مدیر تیم بازرسی و نظارت بر مشاوران املاک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری اردبیل تصریح کرد: اغلب تخلفات شامل فاقد پروانه کسب بودن اصناف است که بدون اقدام مانده و نیاز به پیگیری از طریق بازرسان اتحادیه مشاوران املاک دارد و تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

کد خبر 5635477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha