۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۲

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

نبود قرارگاه وضعیت فرهنگی یک مشکل اساسی برای استان زنجان است

نبود قرارگاه وضعیت فرهنگی یک مشکل اساسی برای استان زنجان است

زنجان-مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نبود قرارگاه وضعیت فرهنگی را یک مشکل اساسی عنوان کرد و گفت: قرارگاهی با عضویت اعضای شورای فرهنگ عمومی استان و جامعه اساتید و دانشگاهیان تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحسن لطیفی در یکصد و یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب ما از مساجد شروع شده و به فرموده امام راحل، مساجد سنگر هستند، گفت: مشکلات امروز کشور با بازگشت به مساجد قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه در شورای فرهنگ عمومی استان برای فعال کردن مساجد به جمع بندی برسیم، گفت: اگر بتوانیم از ظرفیت مساجد استفاده کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه مردم از بسیاری از خدمات نظام اطلاع ندارند، گفت: برای روشنگری اذهان عمومی و جهاد تبیین همه باید پای کار باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان یکی از راه‌های انعکاس پیشرفت‌های چهل ساله انقلاب را برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و درگیر کردن مردم و شناخت خدمات نظام خواند و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به برخی دستاوردها اشاره کردند که مایه قوت ایران قوی است و بسیاری از مردم از این موفقیت‌ها اطلاع ندارند که علت دشمنی دشمنان ما همین است.

لطیفی نبود قرارگاه وضعیت فرهنگی استان را یکی از کمبودها خواند و گفت: پیشنهاد می‌دهیم قرارگاهی با عضویت اعضای شورای فرهنگ عمومی استان و جامعه اساتید و دانشگاهیان تشکیل شود.

وی به نتایج نظرسنجی علت نارضایتی مردم اشاره کرد و گفت: براساس اطلاعات جمع‌آوری شده بیشتر مشکلات مردم اقتصادی است نه حجاب و عفاف و دشمن کار خود را برای تشویش اذهان عمومی انجام می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به پایین بودن سواد رسانه‌ای و نیاز به داشتن برنامه برای مردم اشاره کرد و افزود: استان زنجان در میزان پایین بودن سواد ۵ درصد از میانگین کشوری پایین هستیم.

کد خبر 5637957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha