۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل:

اردبیل جزو استان‌های پیشرو در تهیه اطلس سرمایه‌گذاری است

اردبیل جزو استان‌های پیشرو در تهیه اطلس سرمایه‌گذاری است

اردبیل- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل گفت: اردبیل جز چهار استان پیشروی کشور در تهیه سامانه اطلس سرمایه‌گذاری است که با تکمیل موجب کاهش بوروکراسی اداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یعثوب نژادمحمد پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: اردبیل جز چهار استان پیشروی کشور در تهیه سامانه اطلس سرمایه‌گذاری است که با تکمیل موجب تسهیل و تسریع روند سرمایه گذاری در استان و کاهش بوروکراسی اداری خواهد شد.

وی از راه‌اندازی سامانه راهنمای جامع در این حوزه خبر داد و گفت: نمایش موقعیت مکانی و پراکندگی فرصت‌های سرمایه گذاری، امکان بارگذاری لکه‌های دارای پتانسیل و بررسی گزینه‌های سرمایه گذاری نسبت به آنها، امکان مشاهده جزئیات کامل طرح و مقایسه با زیرساخت‌ها از قابلیت‌های این سامانه است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل با بیان اینکه امکان صدور مجوز در کمتر از یک هفته فراهم شده است، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های صادرکننده مجوز، در حال حاضر در کمتر از یک هفته مجوز سرمایه‌گذاران صادر می‌شود تا شاهد به نتیجه رسیدن طرح‌های تولیدی و اقتصادی باشیم.

نژادمحمد ۳۰ اولویت تعریف شده را برای سرمایه‌گذاران در این زمینه یادآور شد و ادامه داد: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت کرده و دستگاه‌های اجرایی هم آماده حمایت از سرمایه گذاران با اعمال مشوق‌های لازم هستند.

وی با بیان اینکه آماده دریافت شکایات از روند دریافت مالیات هستیم، گفت: به هیچ وجه اجحافی در حق مؤدیان انجام نمی‌شود و سعی بر این است تا بر پایه مدارک و مستندات مالیات دریافتی خارج از ضوابط و مقررات به مؤدیان برگشت داده شود.

کد خبر 5638503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha