۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

نبود یک کشور قدرتمند و مستقل ایرانی هدف اصلی دشمنان است

نبود یک کشور قدرتمند و مستقل ایرانی هدف اصلی دشمنان است

سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: نبود یک کشور قدرتمند و مستقل ایرانی هدف اصلی دشمنان است و در این راستا دست به هر توطئه ای می زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان روز پنجشنبه در همایش معتمدین، بزرگان و ارکان مساجد شهرستان سنندج که در راستای تحقق محله اسلامی در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد اظهار داشت: برکات بسیج در ۴۰ سال گذشته انقلاب هم در کشور و هم در جهان بر کسی پوشیده نیست، نعمت‌های بسیج بر همگان آشکار است و خدمات بسیج برجسته و روشن است.

وی با بیان اینکه انقلاب مردمی نیاز به حراست مردمی دارد گفت: فکر و نظریه بلند امام راحل (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین برای حراست، حمایت و نگهداری از انقلاب مردمی امروز کارهای خود را به منصه‌ی ظهور رسانده است.

سردار حسینی افزود: خورشید تابناک بسیج روشنی اش در کشور عالم تاب شد و مرزهای فیزیکی جهانیان آن را احساس کردند چرا که بسیج در خدمات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و محرومیت زدایی تلاش وافری را انجام داده است.

وی ادامه داد: بسیج بر اساس بصیرت گوهر ایمان را در دل می‌پروراند و سرچشمه زلال ایمان، معرفت و آگاهی قدرتمند شده است که مردانه پیش می‌رود.

به گفته فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان؛ امنیت پایدار در عرصه‌های مختلف از دل بسیج است و تا وقتی این ملت به امنیت احتیاج دارد به نیروهای با انگیزه، مقتدر، پیشرو و پرچمدار خدمت نیز نیاز ارد چون بسیج خدمتگذار ملت، رمز پایداری و عزت ملی است.

وی اضافه کرد: همه شیاطین و دشمنان در صف واحد علیه کشور اسلامی ایران توطئه می‌کنند و هدفشان خدشه وارد کردن به امنیت کشور است، ناامنی ایجاد می‌کنند، هرج و مرج را ساری و جاری می‌کنند و تجربه کشورهایی که آمریکا ورود پیدا کرد و خونریزی کرد و وحشیانه به شهادت رساند را در اینجا انجام دهند.

وی یادآور شد: آمریکای جنایتکار، آل سعود خائن به اسلام و سایر کشورهای همدستانشان در این جریان تلاش می‌کنند که عده‌ای را سازماندهی کنند تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرند و این یک واقعیتی است که اتفاق افتاد چون عده‌ای اغتشاشگر به بیت المال حمله کردند و تجربه‌ی داعشی های وحشی را در کشورمان انجام دادند.

سردار حسینی گفت: دشمن به دنبال این است که همه امکانات را پای کار بیاورد اما شکست خورد چون هدفشان در وهله اول تجزیه ایران و در وهله دوم هدف قرار دادن اسلام ناب محمدی بود.

کد خبر 5639287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha