۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۹

امروز در سایت دارالقرآن منتشر شد؛

اسامی حفاظ راه یافته به مرحله بعد مسابقات دارالقران امام علی(ع)

اسامی حفاظ راه یافته به مرحله بعد مسابقات دارالقران امام علی(ع)

اسامی حفاظ راه یافته به مرحله بعدی مسابقات امروز یکشنبه ۶ آذرماه در سامانه مسابقات دارالقران امام علی(ع) اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آمار اعلامی از سوی ستاد برگزاری مسابقات در بخش حفظ ۱۰ جز ۷۰% ثبت نام کنندگان و در بخش حفظ ۲۰ جز و حفظ کل قرآن کریم ۷۵% ثبت نام کنندگان در آزمون سیستمی حفظ قرآن کریم شرکت کردند و اسامی حفاظ راه یافته به مرحله بعدی مسابقات امروز یکشنبه ۶ آذرماه در سامانه مسابقات به آدرس www.dqimamali.com اعلام شده است.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی علیه السلام و طبق برنامه ریزی قبلی آزمون سیستمی حفظ قرآن کریم در اجزا ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۳ و ۴ آذرماه برگزار شد.

روز پنجشنبه از ساعت ۹ صبح برادران حافظ ۱۰ جز در دو مقطع سنی بیشتر و کمتر از ۱۸ سال و خواهران حافظ ۱۰ جز در مقطع سنی کمتر از ۱۸ سال و از ساعت ۱۵ خواهران حافظ ۱۰ جز بالای ۱۸ سال و همچنین روز جمعه از ساعت ۹ صبح برادران و خواهران حافظ ۲۰ جز و در عصر جمعه خواهران و برادران حافظ کل قرآن کریم در دو مقطع سنی بیشتر و کمتر از ۱۸ سال، در آزمون سیستمی حفظ قرآن کریم شرکت کردند.

همچنین مرحله اول داوری رشته‌های تحقیق و ترتیل خواهران و برادران در دو مقطع سنی بیشتر و کمتر از ۱۸ سال از روز سه شنبه ۱ آذرماه به صورت غیر حضوری آغاز و تا ۷ آذرماه ادامه خواهد داشت.

در این مرحله بیست نفر از اساتید برادر و خواهر از استان‌های کرمانشاه، مازندران، قم، بوشهر، زنجان، اصفهان، ایلام، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، مرکزی، قزوین، آذربایجان شرقی، سمنان، فارس و تهران داوری این بخش از مسابقات را بر عهده دارند.

اسامی نفرات برگزیده در رشته‌های مذکور روز جمعه ۱۱ آذرماه در سامانه مسابقات اعلام خواهد شد.

کد خبر 5641031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha