۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱

امام جمعه بوشهر:

حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر نیازمند تامین اعتبارات ویژه است

حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر نیازمند تامین اعتبارات ویژه است

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر نیازمند تامین اعتبارات ویژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در جمع تعدادی از پرستاران استان بوشهر با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاری از مشاغل مقدس و شریف است که نقش مهمی در عرصه درمان دارد.

وی با تاکید بر اینکه پرستاران باید مراقب سلامتی خود باشند، اضافه کرد: پرستاران از همه مردم مراقبت می‌کنند به غیر از خودشان که نیاز است بیش از پیش مراقبت از این قشر شده و زمینه آرامش آنها در محیط کار و محل زندگی فراهم شود.

امام جمعه بوشهر با تقدیر از کادر جدید مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای احقاق حقوق پرستاران تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر نیازمند اعتبارات مناسب است که باید نگاه ویژه‌ای به این حوزه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رفع دغدغه‌های پرستاران باعث تمرکز بهتر و بیشتر برای روی کار می‌شود ادامه داد: انتظار می‌رود نگاه ویژه به وضعیت سلامت، ارتقای وضعیت معیشتی، توسعه آموزش‌ها و… در مورد پرستاران مد نظر قرار گیرد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ادامه داد: شاهد اقدامات خوبی در زمینه توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر هستیم و باید دیگر نهادها نیز در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای تسریع در بهبود وضعیت حوزه سلامت استان پای کار باشند.

وی تأمین اعتبارات و تقویت نیروی انسانی در حوزه سلامت استان را ضروری دانست و افزود: امیدواریم با مدیریت و تلاش مضاعف شاهد رفع مشکلات موجود باشیم.

کد خبر 5642749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha