تلویزیون رژیم صهیونیستی:

توافق نتانیاهو و اسموتریچ تخریب منازل فلسطینی‌ها را افزایش می‌دهد

توافق نتانیاهو و اسموتریچ تخریب منازل فلسطینی‌ها را افزایش می‌دهد

شبکه کان (تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی) در گزارشی به جزئیات توافق اخیر میان بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و بتسلئیل اسموتریچ رئیس حزب صهیونیسم دینی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، شبکه کان (تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی) در گزارشی اعلام کرد: توافق میان بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و بتسلئیل اسموتریچ رئیس حزب صهیونیسم دینی به تشدید تخریب منازل فلسطینی‌ها در کرانه باختری منجر می‌شود.

بنابراین گزارش، در توافق دو طرف مسئولیت اداره امور شهری در ارتش رژیم صهیونیستی به اسموتریچ واگذار شده است، مسأله‌ای که دست این وزیر صهیونیست را برای کنترل ساخت و ساز فلسطینی‌ها در مناطق C کرانه باختری باز می‌گذارد.

بنابر اعلام تلویزیون رژیم صهیونیستی، با این توافق اسموتریچ اختیارات کامل در زمینه ارائه مجوزهای ساختمانی در کرانه باختری را در دست می‌گیرد و در نخستین مرحله اقدام به اتصال شبکه آب و برق به تجمعات غیرقانونی شهرک نشینی در کرانه باختری خواهد کرد.

براساس توافق نتانیاهو و اسموتریچ، اداره امور شهری در کرانه باختری از اختیارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خارج خواهد شد و به همین علت میزان تخریب منازل فلسطینی با توجه به سیاست‌های تند اسموتریچ که از رهبران راستگرایان افراطی است، افزایش می‌یابد.

کد خبر 5646010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha