از سوی طرف های منطقه ای و بین المللی عنوان شد؛

هشدار به «نتانیاهو» درباره طرح‌های خطرناک در قدس و کرانه‌باختری

هشدار به «نتانیاهو» درباره طرح‌های خطرناک در قدس و کرانه‌باختری

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی در گزارشی از هشدار مقامات واشنگتن به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید، درباره اجرای پروژه های خطرناک در قدس و کرانه باختری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی (شبکه کان) امروز شنبه در گزارشی از هشدار مقامات واشنگتن به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید، درباره اجرای پروژه های خطرناک در قدس و کرانه باختری خبرداد.

بنابراین گزارش، دولت آمریکا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی هشدار داده از اجرای پروژه هایی نظیر الحاق کرانه باختری یا تحمیل حاکمیت خودش بر آن، اجتناب ورزد.

همچنین واشنگتن به نتانیاهو درباره تغییر شرایط مسجدالاقصی هشدار داده و عنوان کرده که عملی کردن چنین اقداماتی می تواند به منزله عبور از خط قرمز تلقی شود که شرایط در اراضی اشغالی را بر هم خواهد زد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه این گزارش اعلام کرد: در روزهای اخیر اردن، مصر و انگلیس نیز به نتانیاهو درباره تشدید تنش ها در مناطق مختلف کرانه باختری هشدار داده اند.

بنابراین گزارش، طرف های منطقه ای و بین المللی از پیامدهای این رخداد بر ثبات و آرامش در منطقه، در سایه تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی با حضور راستگرایان افراطی، نگران هستند.

این در حالی است که وزارت خارجه اردن امروز شنبه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: ما نسبت به تداوم حملات و یورش های مکرر به شهرهای فلسطین و مسجد الاقصی هشدار می‌دهیم، این گونه اقدامات ممکن است چرخه جدیدی از خشونت ها را آغاز کند که بهای آن را همه پرداخت خواهند کرد.

کد خبر 5651254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha