۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۱

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی:

مجوز توزیع ۵ هزار تن جو مدت دار برای عشایر خراسان جنوبی اخذ شد

مجوز توزیع ۵ هزار تن جو مدت دار برای عشایر خراسان جنوبی اخذ شد

بیرجند- مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های انجام شده، مجوز توزیع پنج هزار تن جو مدت دار برای عشایر خراسان جنوبی أخذ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی روشن ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مجوز توزیع پنج هزار تن جو مدت دار در خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت ذخایر نهادهای دامی و گوشت قرمز در استان خوب است و از نظر مشکلی وجود ندارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی بیان کرد: این مجوز توزیع برای عشایر خراسان جنوبی اخذ شده است.

روشن با بیان اینکه این مقدار جو در اختیار تشکل‌های عشایری قرار می‌گیرد، افزود: اما سه ماه بعد تسویه خواهد شد تا شرایط سهل تری برای عشایر عزیز خراسان جنوبی فراهم شده باشد.

وی با تأکید بر این نکته که کل حواله نهاده مرغداران و دامداران که از شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری کردند تحویل شده است، گفت: به دامداران و مرغ داران خراسان جنوبی اطمینان می‌دهیم که از بابت تأمین نهاده هیچ مشکلی وجود ندارد.

روشن ادامه داد: پرداخت مطالبات دامداران و مرغ داران خراسان جنوبی ۸۰ میلیارد تومان بوده که با نهاده تهاتر شده است.

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خرید مرغ منجمد در خراسان جنوبی در حال انجام است، اظهار کرد: برای انعقاد قرارداد با مرغداران و تشکل‌ها برای خرید مرغ منجمد مشکلی نداریم و از این نظر آمادگی داریم.

روشن گفت: سال گذشته مشکلی در تأمین نهاده از طریق شرکت پشتیبانی وجود نداشت.

وی یادآور شد: طی سال قبل در خراسان جنوبی بیش از ۱۷۰ هزار تن نهاده از انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام استان تحویل مرغداران و دامداران شد.

کد خبر 5647553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha