۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

کشف یک تن مواد مخدر بااجرای طرح ارتقای اجتماعی در غرب استان تهران

کشف یک تن مواد مخدر بااجرای طرح ارتقای اجتماعی در غرب استان تهران

شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر با اجرای طرح ارتقای اجتماعی در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیوان ظهیری صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین مرحله طرح ارتقای اجتماعی محله محور در شهرستان‌های غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مانور یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ۵۱۲ معتاد متجاهر در شهرستان‌های غرب استان شناسایی و جمع‌آوری و تحویل مراکز بازپروری و کمپ‌های ترک اعتیاد شده‌اند گفت: در این عملیات پنج باند بزرگ مواد مخدر در غرب استان تهران منهدم شد.

وی به دستگیری ۲۱۴ خرده‌فروش و ۲۹ قاچاقچی عمده مواد مخدر اشاره کرد و افزود: ۱۲ باند سرقت در غرب استان تهران متلاشی و بیش از ۱۷۰۰ متهم دستگیر شدند. همچنین ۸۰۰ سارق و مال‌خر تحویل مراجع قضائی شدند.

ظهیری بیان داشت: ۳۰۰ واحد گشتی ۲۰ دستگاه خودرو و ۴۰ موتورسیکلت جدید به یگان امداد نیروهای انتظامی در غرب استان تحویل شده تا امکانات پلیس ارتقا یابد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پلیس در کنار مردم است و با اقدامات و برخوردهای جدی با مخلان نظم و امنیت، آرامش را در جامعه به ارمغان می‌آورد اظهار داشت: گشت ویژه پلیس برای افزایش ضریب امنیت در شهرستان‌های غرب استان تهران راه‌اندازی شد تا با سارقین به عنف و مسلحانه و مزاحمین مردم برخورد قاطع شود.

کد خبر 5655092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha