۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹

اعلام آرای کمیته تعیین وضعیت؛

شکایت از مربی سابق پرسپولیس رد شد

شکایت از مربی سابق پرسپولیس رد شد

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت هیات فوتبال استان خراسان رضوی از مظاهر رحیم پور، مربی سابق تیم پرسپولیس کمیته وضعیت بازیکنان پس از بررسی پرونده قرار رد دعوی خواهان را صادر کرد.

* در پی شکایت حمید طاهری فرد از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۴ میلیون و ۶۸۸ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۱ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۶۳۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۷۵ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت سجاد بیرانوند از باشگاه صنعت مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۴ میلیون و ۷۳ هزار و ۶۱۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به ۳۵۸ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت سلمان عزیزی سعدی از باشگاه ایمان شیراز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

کد خبر 5655243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha