۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۷

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کرمانشاه

تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور رسیدگی به تخلفات حمل و نقلی به ویژه تخلفات مربوط به تضییع حقوق رانندگان، کمیسیون ویژه ای در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تشکیل شده است.

وی افزود: مواردی که در این کمیسیون رسیدگی خواهد شد شامل اخذ کمیسیون اضافی از راننده، عدم مسئولیت‌پذیری شرکت در خصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان و سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تحمیل هزینه‌ها و مسئولیت‌های اضافی به رانندگان، عدم پرداخت حقوق دولتی (ابطال بارنامه یا صورت وضعیت و …)، صدور بارنامه یا صورت وضعیت صوری از دیگر موارد ضرورت تشکیل این کمیسیون است.

کرمی بیان کرد: اجبار به حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز، عدم رعایت مقررات مربوط به سالن اعلام‌بار، درج اطلاعات نادرست در بارنامه (عدم رعایت مقررات مربوط به تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه یا صورت وضعیت) جز دیگر موارد قانونی است که در این کمیسیون به آن رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: رانندگان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و شکایات، مراتب را از طریق نمایندگی‌های مستقر در پایانه‌های عمومی، ادارات شهرستان، اداره کل یا سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کنند.

کد خبر 5655965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجتبی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      سلام فکری برای اضافه بار تحمیلی بکنید