۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور:

چرخه جرم و نرخ جمعیت کیفری در زنجان کاهش یافته است

چرخه جرم و نرخ جمعیت کیفری در زنجان کاهش یافته است

زنجان-رئیس سازمان زندان‌ها گفت: رسیدگی به مشکلات اقتصادی منطقه از یک سو موجب بهبود کیفیت زندگی مردم شده و از سوی دیگر چرخه جرم و نرخ جمعیت کیفری استان را کاهش داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلام‌علی محمدی ظهر پنجشنبه همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان، با حضور در ایجرود و در جلسه شورای اداری این شهرستان، گفت: شهرستان ایجرود دارای قابلیت‌ها و استعدادهای قابل توجهی است و ما هم باید تلاش کنیم که این استعدادهای بالقوه به فعلیت برسد.

وی ابراز داشت: قریب به ۱۵ سال از آغاز احداث کارخانه پتروشیمی شهرستان و پذیره‌نویسی آن می‌گذرد، اما تنها کمتر از ۳۰ درصد پیشرفته داشته است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: اگر بتوان این کارخانه را به واسطه کمک دولت و ورود قوه قضائیه احیا کرد، با اشتغال‌آفرینی برای دو هزار نفر به حتم کاهش نرخ بیکاری شهرستان و شکوفایی اقتصادی آن ممکن می‌شود.

محمدی تاکید کرد: با سفر رئیس قوه قضائیه قطعاً گام‌هایی برای حل مشکلات قضایی و اجرایی استان برداشته خواهد شد.

وی افزود: شهرستان ایجرود نیز دارای قابلیت‌ها و استعدادهای قابل توجهی است و ما هم باید تلاش کنیم که این استعدادهای بالقوه به فعلیت برسد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور تصریح کرد: برای حل مشکلات هرجا که عزم جدی وجود داشته، بسیاری از این غیرممکن‌ها محقق شده است.

محمدی افزود: مهم‌ترین رسالت و ماموریت سازمان زندان‌ها اقدامات تربیتی و بازسازگاری اجتماعی زندانیان است.

وی یاد آورشد: رسیدگی به مشکلات اقتصادی منطقه از یک سو موجب بهبود کیفیت زندگی مردم شده و ازسوی دیگر چرخه جرم و نرخ جمعیت کیفری استان را کاهش داده است.

کد خبر 5656197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha