۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۵.۵ میلیارد ریال در حوزه صنعت استان سمنان سرمایه گذاری شده است

۵.۵ میلیارد ریال در حوزه صنعت استان سمنان سرمایه گذاری شده است

سمنان- رئیس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه مهمترین اولویت رفع موانع تولید و بهبود وضعیت کسب و کار است، گفت: طی دولت سیزدهم پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری حوزه صنعت در استان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل بعد از ظهر شنبه در جلسه رفع موانع تولید به میزبانی سازمان صمت سمنان ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم تلاش شد تا اولویت‌ها یعنی رفع موانع تولید و بهبود وضعیت کسب و کار با قوت بیشتری ادامه پیدا کند، ابراز داشت: در همین جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی طی بازه مذکور به ۶۶ واحد صنعتی استان کمک شد تا بتوانند مجدد به چرخه اقصادی کشور بازگردند.

وی ضمن بیان اینکه در جلسات ستاد تسهیل می‌کوشیم تا با احیای واحدهای راکد یا نیمه تعطیل بتوانیم مانع از بسته شدن کسب و کار و بیکاری شویم، افزود: این مهم توانسته حتی در بهبود آمار اشتغال استان نیز مؤثر باشد که به گونه‌ای که با احیای واحدهای تولیدی یک هزار و ۳۰۰ نفر شاغل شدند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه یکی از رویکردهای این سازمان تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال است، ابراز داشت: به این منظور واحدهای تولیدی و صنعتی استان رصد و بعد از آسیب شناسی رفع چالش‌ها و موانع موجود در آنها پیگیری می‌شود.

تشنه دل با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای احیای واحدهای تولیدی پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری حوزه صنعت در استان شده است، تصریح کرد: این واحدها که بنا به دلایلی تعطیل و از چرخه اقتصادی حذف شده بودند با این سرمایه گذاری ها توانستند مجدد به عرصه بازگردند.

وی با بیان اینکه همواره بر ساخت و حمایت از تولید داخل تاکید فراوان شده است، افزود: این سرمایه گذاری به منظور بازگشت واحدهای تعطیل یا نیمه تعطیل به اقتصاد و اشتغال و جلوگیری از افزایش نرخ بیکاری صورت گرفته اما تداوم آن همفکری و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی استان را نیز می‌طلبد.

کد خبر 5657438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      لطفا بگید چقدر خروجی داشته است!!!