۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۳۲

حادثه خونین در جاده مرگ/۷ نفر جان باختند

حادثه خونین در جاده مرگ/۷ نفر جان باختند

پارس آباد - رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در حادثه تلخ و خونین رانندگی بران در محور پارس‌آباد ۷ نفر کشته و چندین نفر نیز زخمی شدند.

سرهنگ سیدمحمد صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز رخ داده و در حادثه تصادفی که بین کامیون و یک دستگاه سمند بین راهی رخ داد ۷ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

وی به شدت حادثه و اقدامات پلیس راه اشاره و خاطرنشان کرد: اکیپ پلیس راه در محل حادثه حاضر شده و در ابعاد مختلف این تصادف خونین در حال رسیدگی است تا مقصر و عوامل حادثه ساز مشخص شود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: علت حادثه هنوز به صورت دقیق مشخص نیست و ما سعی داریم در ساعات آینده در این زمینه اطلاع رسانی دقیقی را انجام دهیم.

صفوی ادامه داد: محور پارس آباد به مشگین‌شهر از محورهای پرحادثه استان اردبیل است که سالانه تعداد زیادی از هموطنان در این محور مواصلاتی جان خود را از دست داده و یا دچار مصدومیت شدید می‌شوند.

کد خبر 5657897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      0 0
      خدا صبر بده به خانواده های این عزیزان چه غمی داره واقعا چه غمی ولی ای کاش وزیر راه و مسئولین یه طرح ملی اعلام می کردن برای جاده های وحشتناک ایران بابا همه چی داریم فقط یه همت ملی می خواد جاده های کشور بشه گلستان کلی هم شغل مقطعی ایجاد بشه برای مردم ای کاش این کار رو انجام می دادن ای کاش .....