۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۲

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

خیران «سوادیار» در خوزستان فعال شد

خیران «سوادیار» در خوزستان فعال شد

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خیران «سوادیار» که در خوزستان فعال شده نشان از اهتمام خانواده‌ها به موضوع سواد آموزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز سه شنبه ضمن دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و دیگر مسئولان آموزش و پرورش استان تاکید کرد: توسعه سواد آموزی در جامعه بی شک عنصری در ارتقای شاخص‌های فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: بهره‌مندی از ظرفیت‌هایی همچون نمازجمعه و مساجد در زمینه سواد آموزی می‌تواند راه‌گشا باشد.

وی گفت: خیران سواد یار که در خوزستان فعال شده نشان از اهتمام خانواده‌ها به موضوع سواد آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در این دیدار بر جایگاه مهم سواد آموزی در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: میزان گسترش سواد آموزی در جامعه نشان از اهتمام همه مسئولان به موضوع سواد و تعلیم و تربیت است.

مسعود حمیدی نژاد با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان «سواد آموزی» را به عنوان یک اولویت می‌داند، خبر داد: نرخ با سوادی در استان نسبت به سال گذشته شاهد رشد قابل توجهی بوده است.

کد خبر 5660594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      نرخ سوادآموزی رو مدیون ما هستید ک ۹سال از عمرمون رو گذاشتیم بعد از ۹سال شرایط رو سخت کردین بجای اینکه جواب زحمتهامون رو ببینبم.این حق من وامثال منه ک استخدام شیم