۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

دورخیز قهرمان لیگ کشتی برای درخشش در جام باشگاه‌های جهان

دورخیز قهرمان لیگ کشتی برای درخشش در جام باشگاه‌های جهان

مربی تیم کشتی آزاد پتروپالایش تاکستان گفت: با تمام توان و داشته‌های خود در رقابتهای جام باشگاه‌های جهان به میدان خواهیم رفت و برای قهرمانی می‌جنگیم.

محمد اصلانی ملی پوش اسبق تیم کشتی آزاد کشورمان که به عنوان مربی تیم پتروپالایش تاکستان در لیگ برتر حضور داشت و تیمش به عنوان قهرمانی رسید به خبرنگار مهر گفت: به عنوان یکی از تیم‌های شرکت کننده در رقابتهای جام باشگاه‌های جهان سعی کردیم توان تیمی را حفظ کنیم که در این راستا تمامی ملی پوشان خودمان را برای این مسابقات در اختیار خواهیم داشت.

وی افزود: برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولان باشگاه و کشتی گیران و مربیان را در دستور کار داریم که طی روزهای آتی صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه فعلاً منتظر بازگشت علیرضا سرلک، یونس امامی و امیرحسین زارع سه ملی پوش تیم هستیم تا از مسابقات جایزه بزرگ قرقیزستان بازگردند و هماهنگی‌های لازم با آنها هم انجام شود.

اصلانی به ارتقای توان تیم پتروپالایش اشاره کرد و گفت: در نظر داریم تا یک ملی پوش دیگر هم جذب کنیم و حتی نیم نگاهی هم به جذب یک کشتی گیر خارجی داریم که باید در این خصوص منتظر نظر مدیریت باشگاه باشیم.

مربی تیم کشتی پتروپالایش تاکستان در پایان اظهار داشت: کادر فنی تیم هیچ تغییری نسبت به رقابتهای لیگ برتر نخواهد داشت و تیم ما به گونه‌ای بسته شده که فقط به قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان می‌اندیشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پتروپالایش تاکستان چندی پیش در فینال لیگ برتر کشتی آزاد در یک مصاف حساس و جنجالی با تیم بانک شهر به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم پتروپالایش تاکستان در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۵ برابر بانک شهر و با توجه به امتیاز فنی بیشتر قهرمان شد.

کد خبر 5661249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha