۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۰

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

رشد صنعتی خدابنده نباید با توسعه کشاورزی آن در تعارض قرار گیرد

رشد صنعتی خدابنده نباید با توسعه کشاورزی آن در تعارض قرار گیرد

زنجان-مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: رشد صنعتی شهرستان خدابنده نباید با توسعه کشاورزی آن در تعارض قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی و فرماندار خدابنده شناخت از توانمندیها و پتانسیل ها و همچنین مشکلات و مسائل شهرستان ها را بسیار مهم عنوان کرد و اظهار داشت: این شناخت از استعدادهای خدابنده بسیار کم است.

وی با بیان اینکه توسعه صنعتی شهرستان خدابنده نباید با توسعه کشاورزی آن در تعارض قرار گیرد، افزود: مقایسه شهرستان خدابنده با استان و کشور در تمامی زمینه ها لحاظ می گردد و به صورت درصدی و مقیاسی بررسی خواهد شد.

گلشنی تاکید کرد: آمارهای اظهار شده از وضعیت صنعتی و معدنی نقاط مختلف استان به سمت تحلیلی سوق داده شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه همجواری شهرستان با استان‌های دیگر از پتانسیل های بسیار عالی شهرستان خدابنده است، گفت: تحقق عدالت در سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات بین تمامی شهرستان‌های استان به جد پیگیری می‌شود.

گلشنی افزود: هیچ بهانه ای برای رفع مشکلات جاری در حوزه تولید و تجارت درسایه مشورت و همراهی استانداری، نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی متولی توسعه صنعتی و معدنی استان افزود: سند راهبردی استان در بخش صنعت و معدن بر پایه تحقق عدالت سرمایه گذاری تا پایان دی آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: حوزه صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان یکی از ۳ پیشران توسعه استان در نظر گرفته شده است.

گلشنی اعلام کرد: ماه های متمادی بر تهیه سند توسعه راهبردی استان زمان اختصاص داده شده و تمامی مصادیق توسعه پایدار استان بر پایه سند آمایش در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: با اتخاذ تدابیر مناسب و کاربردی فرهنگ تجارت و بازرگانی در بین تمامی مردم بایستی توسعه یابد.

مدیر کل صمت استان زنجان خاطر نشان ساخت: با ساختار سازی مناسب در بین ادارات شهرستانی صمت تلاش می کنیم برنامه های مبتنی بر سند راهبردی را با قوت و دقت بیشتری عملیاتی کنیم.

کد خبر 5661806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha