۵ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷

استاندار البرز:

آزادراه الغدیر فرصت مغتنمی برای کاهش بار ترافیک ملی است

آزادراه الغدیر فرصت مغتنمی برای کاهش بار ترافیک ملی است

کرج- استاندار البرز گفت: آزادراه الغدیر به عنوان یک راه مهم فرصت مغتنمی برای کاهش بار ترافیک ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر دوشنبه در جلسات ساماندهی آزادراه الغدیر و راه کردان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه باید تمامی راه‌ها و مسیرها برای تسریع و تسهیل در تردد مردم مناسب باشد، افزود: در بازدیدهای میدانی از راه‌های استان به تمامی مطالبات مردم و نیازهای راه‌ها برای بهبود تردد مردم، آگاه هستم.

وی ادامه داد: بر این اساس مدیران مربوطه در حوزه‌های راه و شهرسازی، راهداری و شهرداری‌ها مکلف هستند که طی برنامه ریزی اصولی و اعلام زمانبندی دقیق نسبت به حل موضوعات حوزه خود اقدام کنند.

عبداللهی گفت: روند تحقق مطالبات و رفع مشکلات به صورت میدانی مورد بررسی و رصد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به آزادراه الغدیر افزود: این آزادراه ظرفیت بسیار مغتنمی برای کاهش بار ترافیکی شریان‌های اصلی کشور و بویژه استان البرز به عنوان شاهراه ارتباطی میان استان‌های شمال و شمال غربی کشور محسوب می‌شود.

استاندار البرز گفت: این آزادراه می‌تواند با جذب و هدایت تردد وسایل نقلیه سنگین، بار بزرگی از ترافیک آزادراه تهران-قزوین را کاهش دهد.

وی افزود: موضوعاتی از قبیل تأمین امنیت بواسطه استقرار مشخص نیروی انتظامی، هلال احمر، پایگاه‌های خدمات رسانی از جمله مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و تأمین روشنایی آزادراه الغدیر مورد بررسی قرار گرفت.

عبداللهی تمامی مدیران مربوطه را موظف به پیگیری و رسیدگی به موضوعات مطروحه کرد.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از راه کردان و لزوم تعریض و ساماندهی این مسیر برای گره گشایی از ترافیک‌ها، برنامه‌های عمرانی مناسب در این خصوص ارائه داد و مدیران مربوطه و معاون هماهنگی امور عمرانی را موظف به تسریع در تحقق اهداف کرد.

کد خبر 5665778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha