۶ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

ملت ایران با شهدا در یک صف ایستاده اند

ملت ایران با شهدا در یک صف ایستاده اند

ارومیه - نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ملت ایران امروز با شهدا در یک صف ایستاده‌اند، گفت: دشمن بداند که این ملت حافظ آرمان‌های شهداست و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام میثم فیاضی ظهر سه‌شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام در ارومیه با اشاره به درگیری‌های اخیر رخ‌داده در فرانسه، اظهار کرد: خداوند توطئه‌های استکبار جهانی علیه امت اسلامی را به سمت خود آنان بازگرداند.

وی ادامه داد: لیدرهای فرانسه در روزهای نخست اغتشاشات ایران مدعی بودند که کار جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تمام است در حالی که توطئه‌های آنان امروز دامن خودشان را گرفته است.

حجت الاسلام میثم فیاضی با اشاره به حضور پر شور مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام، افزود: ایران اسلامی با شهدا به گونه‌ای پیمان بسته‌اند که گویا با سید الشهدا پیمان دارند.

ملت ایران با شهدا در یک صف ایستاده اند

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: امپراطوری رسانه‌ای که به دنبال سیاه نمایی و جلوه نارضایتی در ایران است، تصاویر استقبال باشکوه مردم از شهدای گمنام را ببیند و لال شود.

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای تخریب ولایت فقیه، گفت: دشمنان به با افکار پوچ خود به نا امیدی رسیدند چرا که مردم ایران نشان دادند که تا پای جان حافظ ولایت فقیه هستند.

برنامه محوری و اصلی مراسم تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در میدان امام ارومیه انجام و سپس پیکر مطهر شهدا برای خاکسپاری به محل‌های تیپ ۴۱ هجومی شهید آبشناسان، ستاد مرزبانی استان و آموزشگاه امام سجاد (ع) ارومیه منتقل شد.

پیکر مطهر سه شهید گمنام نیز در شهرستان‌ها به محل پایگاه مقاومت سلماس، پارک شهر بازرگان و روستای چورس شهرستان چایپاره منتقل و با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و به خاک سپرده شدند.

ششم دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سراسر کشور پیکر ۴۰۰ شهید گمنام تشییع شد.

کد خبر 5666504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha