۷ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷

مدیر امور فرهنگی دانشگاه خبر داد:

یک شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و تدفین می‌شود

یک شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و تدفین می‌شود

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با حضور پررنگ جامعه دانشگاهی یک شهید گمنام در روز یکشنبه یازدهم دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و تدفین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر ابوالقاسم دانش با اعلام این خبر افزود: مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران ٨ سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده از ساعت ١٢ تا ١۵ روز یکشنبه یازدهم دی ماه سال ١۴۰١ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید گمنام جنگ تحمیلی از مسجد حضرت زهرا (س) دانشگاه فردوسی به سمت محل تعیین شده در اطراف دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و سپس در محل معین شده به خاک سپرده می‌شود.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه برنامه‌ای ویژه در محل مزار شهدای گمنام مسجد حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در ادامه این مراسم پیکر مطهر این شهید والامقام دوران ٨ سال دفاع مقدس از محل مزار شهدای گمنام مسجد حضرت زهرا(س) به سمت میدان علوم و سپس دانشکده‌ داروسازی شهید دیالمه و پزشکی مشهد تشییع می‌شود و پس از آن نیز تدفین پیکر مطهر این شهید گمنام را در محل معین شده خواهیم داشت.

دانش افزود: ما پس از سال‌ها تلاش جهت تدفین یک شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانستیم در ٨ ماه قبل موافقت مسئولان مربوطه را دریافت کنیم و در اولین ورود پیکرهای مطهر شهدای گمنام یک شهید عزیز به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافت.

وی با ذکر این نکته که برکت حضور و تدفین شهدای عزیز در مجموعه‌های مختلف دیده شده است، تأکید کرد: قطعاً تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ،موجب خیر و برکت بسیار خواهد بود و معتقدیم که حضور این شهید عزیز در محیط دانشگاه در مسیر پیشرفت‌های علمی و معنوی جامعه دانشگاهی مؤثر خواهد بود.

کد خبر 5666977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha