مهلت ارسال آثار به رقابت علمی کنز تا پایان دی ماه تمدید شد

مهلت ارسال آثار به رقابت علمی کنز تا پایان دی ماه تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سومین دوره رقابت علمی کنز توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) تا پایان دی ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی(ص)، محققان جوان از سراسر جهان می‌توانند تا تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۱ با ارسال یک فایل تصویری سه تا پنج دقیقه‌ای از راه حل ابتکاری و علمی خود برای رفع مسائل مهم جهان اسلام در این رقابت شرکت کنند.

شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی رقابت به نشانی kans.mstfdn.org فرم‌های مربوطه را تکمیل و بعد از ضبط ویدئو آن را با معیارهای ذکرشده، ارسال کنند.

رقابت علمی کنز با تمرکز و توجه ویژه به جامعه علمی و محققان جوان جهان اسلام به عنوان آینده‌سازان تمدن نوین اسلامی، برگزار می‌شود.

طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه رقابت در قالب ویدئوهای ۳ تا ۵ دقیقه‌ای، در سه مرحله توسط کارشناسان و اساتید مطرح بین‌المللی غربالگری، ارزیابی و داوری می‌شوند تا در نهایت در هر یک از محورهای شش‌گانه رقابت، یک طرح به عنوان منتخب نهایی انتخاب شود.

سومین دوره این رقابت امسال در ۶ محور برق، الکترونیک و رباتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی، آب، انرژی و محیط زیست، سلامت و تجهیزات پزشکی، کشاورزی و صنایع غذایی و معدن و صنایع معدنی میزبان برترین طرح‌های دانشمندان جوان جهان اسلام است.

کد خبر 5667118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha