۷ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۳۴

مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل:

شهدا ذخایر الهی و نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند

شهدا ذخایر الهی و نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند

اردبیل-مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: شهدا به‌عنوان ذخایر الهی، نماد اقتدار و پایداری جمهوری اسلامی ایران هستند.

افسانه جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهدا به‌عنوان ذخایر الهی، نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: فرق ما با دشمنان در این است که جوانان غیور و متعصب ایرانی شهادت را پیروزی و کمال خود می‌دانند اما کشورهای غربی و خودباختگان فرهنگ غرب به محض اینکه جانشان به خطر می‌افتد از خواسته‌ها و اهداف پوچشان کناره‌گیری کرده و در نهایت به بن‌بست فکری و اعتقادی می‌رسند.

وی با اشاره به میزبانی اردبیل از ۱۰ شهید گمنام تازه تفحص شده بیان کرد: پیکر یکی از این شهدای گمنام همزمان با همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم در محوطه ساختمان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اردبیل به خاک سپرده شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل بیان کرد: امروزه دشمن با بهره‌گیری از حربه‌های گوناگون به‌خصوص استفاده ابزاری از زنان، درصدد نفوذ به همدلی و همبستگی ملت شریف ایران و ایجاد تفرقه در کشور است اما ملت ایران همیشه به دشمنان نشان داده‌اند که اعتقادات و صیانت از دین، خط قرمز آنها بوده و تا پای جان از اسلام دفاع خواهند کرد.

جهانی خاطرنشان کرد: این دروغ‌پردازان بر این باورند که با چند توطئه واهی توانایی به چالش‌کشیدن کشور و به تبع آن تحت‌الشعاع قراردادن آرمان‌های انقلاب را خواهند داشت، غافل از اینکه محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در فطرت شیعیان بوده و این جنگ شناختی دشمن به‌طور قطع بلای جان خودشان خواهد شد.

کد خبر 5667398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha