۴ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۱۳:۴۱

کشت و صنعت مغان امسال متحول می شود

کشت و صنعت مغان امسال متحول می شود

اردبیل - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت سهامی کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: با اجرای برنامه های مدیریتی و تولیدی مختلف،فعالیت های این شرکت در سال جاری متحول می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد جعفرپور صبح امروز در نشست مشترک تولیدکنندگان در استانداری اردبیل اظهار داشت :امسال برای این شرکت 73 میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده که در صورت تحقق یک میلیارد تومان سودآوری خواهد داشت.

وی افزود: تولید گندم خوراکی،بذر گندم،کلزا،یونجه ،ذرت بذری و دانه ای،تصفیه شکر خام و بسته بندی فندق از جمله فعالیت های ویژه شرکت در سال جاری خواهدبود.

جعفرپور خاطرنشان کرد:راه اندازی خط تولید دوغ و شیر پاستوریزه، افزایش ظرفیت کارخانه لبنیات تا 3 شیفت کاری،راه اندازی کارخانه قند،احیای 300 هکتار از اراضی و تبدیل 700 هکتار زمین دیم به آبی از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای اجرا عنوان کرد.

دراین جلسه سرپرست شرکت سهامی کشت و صنعت و دامپروری پارس نیز با اشاره به میزان بودجه پیش بینی شده این شرکت برای سال جاری تاکید کرد: با بودجه 12 میلیارد تومانی شرکت طرح تبدیل دام کوچک به بزرگ در این مجموعه از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز با صرف 8/5 میلیارد تومان ادامه می یابد.

محمد حجازی افزایش سطح زیر کشت آبی از 4 هزار به 10 هزار هکتار رااز دیگر برنامه های پیش بینی شده در شرکت پارس ذکر کرد.

کد خبر 475432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha