۲۱ اسفند ۱۳۸۴، ۹:۰۸

نماينده پارس آباد در مجلس هفتم:

شركت كشت و صنعت مغان سرمايه اي ملي براي مردم مغان است

نماينده بيله سوار و پارس آباد در مجلس گفت: شركت كشت و صنعت مغان به‌عنوان سرمايه اصلي و ملي مردم مغان بايد با بالندگي و پويايي خاص به فعاليت خود ادامه دهد و هيچ بحثي در زمينه واگذاري آن به بخش خصوصي و يا شركت‌هاي خارجي وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار" مهر" از پارس آباد، سليمان فهيمي افزود: اين شركت با توجه به اهميت و جايگاه ويژه خود در سطح كشور و منطقه و داشتن بيش از 24 هزار هكتار اراضي حاصل خيز و نيز دارا بودن بخش‌هاي متعدد چون كارخانه قند، گاوداري، كارخانه توليد خوراك دام و لبنيات، توجه ويژه مسئولين كشوري و استاني را مي‌‏طلبد تا درد مزمن اين مجموعه كه سال‌ها از آن رنج مي‌‏برد بر طرف و مداوا شود.

وي گفت: موجوديت شركت و نقش تاريخي آن در آينده منطقه بسيار موثر خواهد بود و ما در دوره مديريت فعلي اين مجموعه شاهد بازنشستن بسياري از آرزوها و آمال كارگران و مردم منطقه بوديم كه انتظار مي رود مديريت جديد با شناسايي و حل بعضي نواقصات و كاستي در مجموع با قدرت به كار خود ادامه دهند.

وي با اشاره به عزم دولت و مجلس در خدمت بي‌‏منت به ملت بزرگ ايران، افزود: براي اينكه اين مجموعه نشانه‌‏هايي از پيشرفت در منطقه را بنيان نهند، بايد با تلاش بيشتر و هماهنگ بهتر كارها را در اين شركت به پيش برود و ما مطمئن هستيم كه اين مجموعه با وجود پتانسيل قوي هم از لحاظ نيروي انساني و كارشناسان خبره و هم بخش توليد و عمل آوري محصولات متنوع، مي‌‏تواند نويد توسعه و رونق منطقه را بدهد.

فهيمي در ادامه تصريح كرد: امنيت سرمايه گذاري و نيز جلب سرمايه گذاران در منطقه مغان بسيار كار ظريف و در عين حال سودآوري است و بايد در كنار سرمايه گذاري مادي چون نقدينگي، آب و خاك به سرمايه با ارزش نيروي انساني نيز توجه داشت تا عقب ماندگي منطقه بدست اين جوانان فعال و با اراده حل و فصل شود.

وي اظهار داشت: در تمام دنيا امروز مقوله امنيت با توجه به حساسيت ويژه يك مسئله دستوري نيست بلكه يك امنيت ملي و مردمي است.

کد خبر 295755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha