۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۲۵

استاندار کرمانشاه:

وضعیت کولبری در کرمانشاه براساس برنامه ساماندهی می شود

وضعیت کولبری در کرمانشاه براساس برنامه ساماندهی می شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان پاوه، گفت: وضعیت کولبری در کرمانشاه براساس برنامه ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی ظهر چهارشنبه در دیدار ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه و روحانیون و ائمه جمعه بخش‌های مختلف این شهرستان با اشاره به اتحاد و انسجام کم نظیر بین برادران اهل سنت و تشیع، بر ضرورت تقویت این همدلی و نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: از سال‌ها قبل با دیدگاه‌ها و شخصیت حاج ماموستا قادری آشنا هستم و حضور مستمر ایشان در عرصه‌های مختلف و مواضع محکم و استقامت ایشان در راه حق همیشه برای من بسیار تحسین برانگیز بوده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: براساس آموزه‌های دینی و همچنین تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب ما معتقد به حفظ و تقویت وحدت میان مسلمین هستیم و موظف به حرکت در مسیر و خطی هستیم که مقام ولایت برای ما در این زمینه تعیین کرده است.

صحرایی گفت: دشمنان ایران اسلامی در دشمنی و خصومت و عناد خود تا ابد پابرجا هستند و در این وضعیت همه ما موظف هستیم که در برابر این دشمنان، برادر و متحد باشیم.

وی ادامه داد: برادران اهل سنت دارای قرابت و نزدیکی بسیاری با اهل تشیع، اهل بیت (ع) و خاندان پیامبر هستند و در استان کرمانشاه این موضوع برای ما بسیار مبارک و عزیز است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از ۱۲ سال قبل تاکنون شعارهای سال را در حوزه اقتصادی تعیین کرده‌اند و این تاکید مداوم به این معناست که اگر دشمن بخواهد به ما ضربه بزند یکی از این گلوگاه‌ها اقتصاد کشور است.

صحرایی بیان کرد: استان کرمانشاه سرشار از فرصت‌ها و سرمایه‌های آشکار و پنهان است ولی متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم از این سرمایه‌ها در راستای بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال این استان به خوبی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان پاوه سرشار از فرصت‌ها و ظرفیت‌های ممتاز است، افزود: زیبایی‌های طبیعی پاوه یک ثروت عظیم برای منطقه محسوب می‌شود که همه مردم ایران می‌توانند از آن لذت ببرند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: همچنین همجواری با کشور عراق یک فرصت بسیار بزرگ است که با بهره گیری مناسب از آن می‌توان ثروت، رفاه و اشتغال بیشتر و بهتر را برای استان و به ویژه شهرستان پاوه فراهم کرد.

صحرایی کاهش مشکلات کولبران را یک اولویت کاری برای مدیریت ارشد استان دانست و گفت: همه شهروندان این استان و از جمله کولبران برای ما عزیز هستند و باید به همه به عنوان یک برادر و هموطن نگاه کرد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌ها و مطالعاتی که از قبل انجام داده‌ایم یک طرح اولیه برای حل معضلات کولبری تهیه شده که اجرای آن را با جدیت دنبال خواهیم کرد و با کمک و همراهی همه دلسوزان شاهد بهبود اوضاع در این حوزه خواهیم بود.

کد خبر 5667406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha