۸ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶

فرماندار شهرستان کبودراهنگ:

وضعیت نابسامان ترافیک کبودراهنگ ساماندهی شود

وضعیت نابسامان ترافیک کبودراهنگ ساماندهی شود

همدان-فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: شهروندان کبودراهنگ از وضعیت نابسامان ترافیک شهری ناراضی بوده و باید برای ساماندهی این شرایط اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کبودراهنگ به ریاست فرماندار و دیگر اعضا شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان کبود. راهنگ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این جلسه با نامناسب دانستن وضعیت ترافیک شهری گفت: حاصل این وضعیت، بالا رفتن بار ترافیکی در شهر است که باید برای بهبود زیرساخت‌های آن در راستای یک طرفه کردن خیابان‌های حضرت امام خمینی (ره) و خیابان شهید دستغیب برنامه‌ریزی شود.

مسلم غلامی اظهار کرد: تصمیم‌های شورای ترافیک شهرستان در راستای کاهش دغدغه‌های مردم، ارتقای سطح ایمنی و تسهیل در عبور و مرور اتخاذ می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کوتاه مدتی برای کاهش بار ترافیکی شهر باید اجرا شود گفت: یک طرفه کردن خیابان‌های امام خمینی (ره) و خیابان شهید دستغیب شهر و کمتر شدن استفاده از خودرو در هسته مرکزی شهر نیز می‌تواند به ساماندهی وضعیت موجود کمک کند.

غلامی ادامه داد: در جلسات شورای ترافیک، اعضای شورا در صورت بیان مسائل و مشکلات باید راهکار کارشناسی متناسب با قوانین و دستورالعمل‌های موجود نیز ارائه کنند تا در همین جلسه تصمیم گیری و تصویب شود.

کد خبر 5667995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha