۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷

رئیس حوزه هنری استان البرز خبر داد؛

برنامه‌ریزی ۱۹ سرفصل برای بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم

برنامه‌ریزی ۱۹ سرفصل برای بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم

کرج- رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: ۱۹ سرفصل و عنوان برای بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم توسط حوزه هنری البرز برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهرابی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات حوزه هنری برگزار شد، در خصوص ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در استان، گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به تولید انیمیشن لالایی با یاد سردار دل‌ها اشاره کرد.

وی تولید مجموعه پادکست صوتی شهدا، رونمایی از مجموعه کتاب و کتاب صوتی چهارراه قلم، نمایش صحنه چهارراه قلم و رونمایی از پرتره جدید حاج قاسم را از دیگر اقدامات این مجموعه برشمرد و اضافه کرد: ۱۹ سرفصل و عنوان برای بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم توسط حوزه هنری البرز برنامه ریزی شده است.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی از حاج قاسم برای دشمن خطرناک‌تر خواهد بود، اضافه کرد: در این میان نیاز است از ظرفیت‌های مختلف در مجامع متعدد استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت نقش رسانه در فضای امروز جامعه، اضافه کرد: تا کنون در این راستا شاهد اتفاقات خوبی افتاده است، یکی از آن‌ها مرکز رسانه‌ای صدر است که به عنوان یک الگو در دیگر استان‌ها مطرح می‌شود.

مهرابی تصریح کرد: تعامل خوی تبلیغات اسلامی و حوزه هنری موجب شد تا بتوانیم این مرکز رسانه‌ای را رقم بزنیم، همواره قدردان تعامل و نگاه ویژه مدیرکل تبلیغات اسلامی به بحث رسانه و روحیه تعاملی ایشان هستیم.

این مقام مسؤول در خصوص عملکرد این مرکز رسانه‌ای اضافه کرد: در این مرکز با نوجوانان دهه هشتادی طرف هستیم، که در بسیاری از مواقع ما در بسیاری از مواقع در جایگاه یادگیری از این نسل قرار می‌گیریم.

وی در بخش دیگری به تشریح برنامه‌هایی که در دستورکار قرار دارد، ادامه داد: تئاتر بچه‌های مسجد با همکاری مساجد و حسینیه‌ها برگزار خواهد شد ۲۰ گروه نمایشی از دل بچه‌های مسجدی انتخاب شده است.

مهرابی یادآور شد: تولید، توزیع مجموعه آثار گرافیکی با موضوع حاج قاسم‌، تولید کمیک موشن‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حمایت از محافل هنری از دیگر برنامه‌های حوزه هنری در سالروز شهادت سردار دل‌ها است.

کد خبر 5669411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha