۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت همکاری تشکل‌های گردشگری اردبیل برای رفع مشکلات

ضرورت همکاری تشکل‌های گردشگری اردبیل برای رفع مشکلات

اردبیل-مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: همکاری و هماهنگی تشکل‌های بخش گردشگری اردبیل برای احصا و رفع مشکلات بسیار لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب بعدازظهر شنبه در نشست با تشکل‌های صنفی و گردشگری اردبیل اظهار کرد: با توجه به وجود مشکلات بسیاری در حوزه گردشگری اردبیل همکاری و هماهنگی تشکل‌های بخش گردشگری برای احصا و رفع مشکلات بسیار لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه بحث آموزش در حوزه گردشگری بسیار جدی است، افزود: حوزه گردشگری یکی از حوزه‌های مهم اثرگذار در توسعه پایدار استان است که باید در این راستا به صورت تمام وقت تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به وجود ۲ رویداد مهم «اردبیل ۲۰۲۳» و نمایشگاه گردشگری تهران در پیش رو اشاره کرد و گفت: رویداد ۲۰۲۳ به عنوان یک رویداد بزرگ برای اردبیل در میزبانی از کشورهای عضو اکو در حوزه گردشگری است در تلاش هستیم زیرساخت‌ها در این حوزه فراهم آید تا ما بهترین میزبانی را در حوزه گردشگری از کشورهای عضو اکو داشته باشیم.

محمدی ادیب برای همکاری همه جانبه با تشکل‌های صنفی اعلام آمادگی کرد و ادامه داد: تشکل‌های صنفی به عنوان قلب تپنده اداره کل یکی از مهم‌ترین امتیازات اداره کل هستند و در مسیر رسیدن به اهداف سازمانی و توسعه استان با تشکل‌ها همگام هستیم.

وی افزود: در جایگاه مدیریت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان باید در مقابل بخش خصوصی و آینده استان پاسخگو باشیم که در این راستا باید با تلاش بهترین عملکرد را از خود به جا بگذاریم.

کد خبر 5669615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha