۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲

جذب دانشجویان دانشگاه خوارزمی به عنوان سرباز فناور و امریه

جذب دانشجویان دانشگاه خوارزمی به عنوان سرباز فناور و امریه

امکان گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی و خدمت سربازی تحت عنوان سرباز فناور، سرباز پروژه و امریه و حتی استخدام دانشجویان در واحدهای صنعتی برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه خوارزمی، در راستای فعالیت‌های مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه در زمینه توسعه روابط دانشگاه و دانشگاهیان با شرکت‌های صنعتی و واحدهای فناور، جلسه‌ای در صندوق نوآوری و شتابدهی البرز واقع در پارک علم و فناوری برگزار شد.

در این جلسه دکتر دلنواز سرپرست معاونت پژوهش و فناوری با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق نوآوری البرز با بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین به منظور حل مشکلات و چالش‌های موجود به ویژه چالش‌های مربوط به دانشجویان پرداختند.

در این جلسه همچنین مقرر شد کارگروهی جهت تسهیل ارتباط دانشگاه و صنعت و رفع مشکلات گذشته در این حوزه که مانع ایجاد ارتباط دانشجویان با واحدهای صنعتی بوده است، تشکیل شود تا با انتخاب دانشجویان نمونه دانشگاه، امکان گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی و خدمت سربازی تحت عنوان سرباز فناور، سرباز پروژه و امریه و حتی استخدام دانشجویان در واحدهای صنعتی فراهم شود.

کد خبر 5670252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اهل اهرم IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      پارک علم و فناوری اهرم تنگستان سالهاست که بر زمین مانده است
    • محیا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      بنظر من اینا همه نقشه ست که ما قتل خاشقچی رو فراموش کنیم