۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲

مشاور ارشد زلنسکی:

تنها راه غلبه بر روسیه «بازگشت پادشاهی» به اوکراین است

تنها راه غلبه بر روسیه «بازگشت پادشاهی» به اوکراین است

مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی عجیب و ارجاعاتی غریب به مجموعه مشهور داستان‌ خیالی، گفت که تنها راه شکست دادن روسیه، «بازگشت پادشاهی» به اوکراین است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، آلکسی آرستوویچ، یکی از مشاوران ارشد ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، در اظهاراتی عجیب با اشاره به داستان تخیلی «ارباب حلقه‌ها»، گفت که «اگر ما در سناریوی ارباب حلقه‌ها بودیم، بازگشت پادشاهی باید رخ می‌داد.»

آرستوویچ در پاسخ به این پرسش که «آیا اوکراین برای پادشاهی آماده است؟» گفت: به نظر من اگر منطقی فکر کنید، تنها راه برای کشتن و نابودی هرآنچه از سوی مسکو به سمت‌مان می‌آید، این است که اعلام پادشاهی کنیم.

مشاور رئیس جمهور اوکراین درباره تصورش از اینکه در صورت موافقت زلنسکی، چه کسی باید تاجگذاری کند، توضیح بیشتری ارائه نکرد.

از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲، ارجاعات به داستان‌ تخیلی ارباب حلقه‌ها نوشته « جان رونالد رول تالکین»، همواره در سخنرانی‌های مقامات کی‌یف شنیده شده است.

برخی مقامات ارشد اوکراین در ابتدای جنگ بلافاصله سربازان روسیه را «اورک/یک موجود انسان‌نمای خیالی» نامیدند و اولکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین نیز اواخر مارس پارسال، مدعی شد که سربازان کی‌یف مقابل آنچه «حملات موردور/یکی دیگر از اسامی استفاده شده در ارباب حلقه‌ها» خواند، «استوار خواهند ایستاد.»

همچنین روی یکی از برچسب‌های یونیفرم‌های سربازان در دونتسک، نوشته شده «اورک‌زاده، مدافع موردور!»

کد خبر 5672516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علیرضا IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      2 0
      با همین تخیلات و توهمات اوکراین را به باد فنا دادند .مردم اوکراین بدست این جور افراد به رهبری زلنسکی دلقک به اسارت گرفته شده اند.
    • ع ا ز CA ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      2 3
      هیپ۰ نیازی برای غلبه به روسیه نیست بلکه زلنسکی دلقک مهره ناتو را باید با تی پا بیرون انداخت کسی که اوکراین را به خاک سیاه واقعی نشاند و نیمی از مردم اوکراین را آواره کشورهای غربی کرد .
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      0 2
      زنیکی با شرف پای وطنش ابیتاده .پوتین داره به زمین یخ زدش میشینه
      • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
        1 0
        آره شرفش از اونجا معلومه که غلام حلقه به گوش آمریکا اسرائیل و غربی‌هاست و مدام سعی داره پای ایران رو به سازمان ملل و شورای امنیت بکشونه واسه تحریم بیشتر اتفاقا اونی که شرف داره پوتینه که تموم غرب پشت اوکراین هستن و پوتین تنها با اینهمه تحریم که روشه بدون هیچ حامی که پشتش باشه جلو غرب وایساده
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      زلنسگی یک بچه ست مال سیاست نیست دل خوشی به امریکا وانگلیس است این دو کسور سران نامردا هستند۳۴۷