۱۴ دی ۱۴۰۱، ۸:۴۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح کرد؛

استقبال از ورود بخش خصوصی به چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی خودروها

استقبال از ورود بخش خصوصی به چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی خودروها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال بهرامی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل ستاد معاینه فنی بر تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، تأکید کرد و گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.

بهرامی، ضمن قدردانی از زحمات سید رضا مفیدی، مدیرعامل سابق ستاد معاینه فنی و آرزوی عاقبت به‌خیری برای وی، افزود: جابه‌جایی مدیران به علت سو مدیریت یا نقصان در عملکرد نبوده و تلاش می‌شود از حضور و توانایی مدیران در دیگر حوزه‌های مدیریت شهری به نحو شایسته استفاده شود.

وی استماع نظرات و تکریم مدیران و کارکنان را یک اولویت برشمرد و گفت: مدیریت شهری تمام تلاش خود را در جهت رعایت حقوق همکاران این مجموعه به کار می‌گیرد و علاوه بر این، برای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده شده و راه برای حضور این بخش در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی هموار شود.

بهرامی با تأکید بر اهمیت خروج یک مجموعه از تک‌محصولی و تک‌خدماتی بودن و تعریف محصولات و خدمات جدید برای آن، افزود: ایجاد فضای واقعی رقابت برای حضور بخش خصوصی، می‌تواند هم آثار و برکات خیر برای شهر و شهروندان داشته باشد و هم هزینه‌های شهرداری تهران را کاهش دهد.

در ادامه این مراسم، شادی مالکی، مدیرعامل جدید ستاد معاینه فنی، مطالعه تاریخچه ستاد معاینه فنی را گویای تلاش اثربخش و موفق این مجموعه در راستای تحقق اهداف شهرداری تهران و حفظ جان و سلامت شهروندان دانست و گفت: بی‌شک، خدمت‌رسانی این مجموعه با همکاری و تعامل کارکنان آن و با احصای مسائل و مشکلات، توسعه زیرساخت‌ها، تکمیل و ساده‌سازی فرآیندها، افزایش ظرفیت پذیرش و توسعه کیفی خدمات با حمایت معاون شهردار تهران، قابل ارتقاست و امیدوارم گامی مؤثر در جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان برداریم.

کد خبر 5673081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha