۱۵ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۵

با تاکید بر ادامه خدمت؛

عاملی: در کنار مردم بودن ارزشمندتر از سایر جایگاه‌ها

عاملی: در کنار مردم بودن ارزشمندتر از سایر جایگاه‌ها

سرعین - استاندار اردبیل گفت: گره‌گشایی از مردم و جبران عقب‌ماندگی چندین ساله استان از اهدافم است و در کنار مردم بودن را برای خودم افتخار می‌دانم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی عصر پنجشنبه در جریان دیدار منتخبان و نخبگان سرعین در سالن فجر این شهر اظهار کرد: هیچ نیتی جز خدمت به مردم و تغییر سرنوشت نسل‌های آینده در مسیر رشد و بالندگی ندارم و در این بین مساله شخصی مطرح نیست.

وی خاطرنشان کرد: همه باید با وفاق و همدلی بیشتر در مسیر توسعه استان و افزایش تولید ثروت تلاش کنیم و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای هیچ سودی برای ما به دنبال نخواهد داشت.

استاندار اردبیل ضرورت پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای را یادآور شد و بیان کرد: از رسانه‌ها، اهالی فرهنگ و هنر و نخبگان انتظار داریم تا در این مسیر رشد و بالندگی استان لحظه‌ای ما را تنها نگذارند و اجازه دهند در فضای امن و آرام کارهای توسعه‌ای استان به شایستگی به پیش برود.

عاملی ادامه داد: دغدغه اصلی ما آموزش و پرورش است چرا که عقب ماندگی‌ها در این حوزه بسیار بالاست و ما هنوز نتوانستیم شرایط مطلوبی را در یک سال اخیر در این بخش تجربه کنیم.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی و منطقه‌ای را در ارتقای وضعیت آموزش و پرورش مهم ارزیابی کرد و گفت: از لحاظ وضعیت تحصیلی جایگاه مناسبی نداریم و به صراحت اعلام می‌کنم عملکرد آموزش و پرورش رضایت بخش نیست.

استاندار اردبیل تصریح کرد: میانگین نمره دروس عمومی استان در امتحانات نهایی ۷ تا ۱۳ و دروس تخصصی ۶ تا ۱۲ است که به هیچ وجه این میانگین نمرات قابل قبول نمی‌باشد.

عاملی افزود: در گام نخست در کنار بهبود سرانه فضای آموزشی باید راه حلی را در ارتقای استان در رقابت کنکور و آزمون نهایی پیدا کنیم تا از این شرایط خلاصی پیدا کنیم.

کد خبر 5674293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha