۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴

چوپان دروغگو در دام پلیس دزفول افتاد

چوپان دروغگو در دام پلیس دزفول افتاد

دزفول - فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری کلاهبردار مسلح و حرفه‌ای فروش سکه‌های تقلبی و کشف یک هزار و ۸۰۰ عدد سکه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح الله گراوندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره شکایت مبنی بر کلاهبرداری مسلحانه از طریق سکه تقلبی توسط فردی ملقب به گل محمد افغان (چوپان دروغگو) در سطح کشور، بررسی موضوع و دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول با انجام اقدامات فنی و روش‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این شخص را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه نامبرده دارای سوابق متعدد کیفری در جرایم خشن است، عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری، تعداد یک هزار و ۸۰۰ عدد سکه تقلبی و ۲ دستگاه گوشی و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مرتبط با کلاهبرداری‌های صورت گرفته کشف شد.

سرهنگ گراوندی با اشاره به وصول تعدادی پرونده از سراسر کشور در پلیس آگاهی گفت: هموطنان مالباخته از سراسر کشور می‌توانند برای پیگیری پرونده‌های مفتوحه خود به پلیس آگاهی شهرستان دزفول مراجعه کنند.

کد خبر 5676850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha